CategorieFiltru
 
 
 
 

Reclamație

  • Masă de toaletă, oglindă cu suport, casetă pentru bijuterii - dacă se întâmplă să primești oricare dintre aceste produse într-o stare deteriorată, te rugăm să ne trimiți un e-mail la info@therese.ro, cu numărul comenzii, o scurtă descriere a problemei și, în mod ideal, o fotografie a produsului, care să evidențieze deteriorarea. Serviciul nostru pentru clienți te va contacta și te va informa cu privire la paşii următori. Pentru o satisfacție maximă, îți vom trimite un nou produs sau piese de schimb, a doua zi după primirea reclamației.
  • Parfumuri - Dacă la preluarea comenzii observi că ambalajul sau produsul în sine prezintă deteriorări, te rugăm să anunți curierul. În mod ideal, scrie un raport de reclamație cu curierul și documentează totul. Dacă acest lucru nu este posibil, contactează-ne prin e-mail la info@therese.ro și îți vom trimite un nou produs. În privința produsului deteriorat, vom gestiona noi situația împreună cu firma de curierat.
  • Returul produselor - Chiar dacă rareori se întâmplă să apeleze la această opțiune, clienții noștri știu că au garanția de a returna produsele comandate, în termen de 30 de zile de la data cumpărării. Așadar, dacă te decizi să ne returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne trimiți un e-mail la info@therese.ro, cu numărul comenzii și o cerere de retur. Serviciul nostru pentru clienți te va contacta și te va informa cu privire la paşii următori. Îți vom restitui valoarea produselor returnate în contul tău, în termen de maxim 14 zile de la data returului.
 

Adăugați un comentariu nou:

...

Adaugă răspuns la comentariu:

... Anulare
 
 
Ați vizitat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version
Nevoie de ajutor?Nevoie de ajutor?