Reclamație

CategorieFiltru
 
 
 
 
 

Reclamație

  • Masa de toaletă, oglindă de podea, cutia de bijuterii - dacă se întâmplă să vă ajungă deteriorat oricare dintre aceste produse, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin e-mail la info@therese.ro și în mesaj scrieți-ne numărul dvs. de comandă, o descriere a deteriorări și, în mod ideal, o fotografie a pagubelor. Personalul nostru vă va contacta și veți fi informat despre paşi următori. Piesele de schimb sau produsul nou vă vom expedia a doua zi după primirea reclamației, pentru a vă atinge satisfacția maximă.
  • Parfumuri - Dacă la preluarea comenzi observați că ambalajul este deteriorat precum și produsul în sine, vă rugăm să anunțați curierul. În mod ideal, scrieți un raport de reclamație cu curierul și documentați totul. Dacă acest lucru nu este posibil, contactați-ne prin e-mail la info@therese.ro și noi vă vom trimite un produs nou și produsul deteriorat vom rezolva cu firma de curierat.
  • Returnarea bunurilor - chiar dacă acest lucru nu se întâmplă de multe ori, cu noi aveți garanția că puteți returna mărfurile în termen de 30 de zile de la cumpărare. Dacă vă decideți să returnați bunurile, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@therese.ro cu numărul comenzii împreună cu o cerere de returnare a produsului. Personalul nostru vă va contacta și veți fi informat despre paşi următori. În cazul returnării bunurilor, vă va fi restituită suma întregă în contul dvs. cât mai curând posibil. Cel mai târziu în termen de 14 zile de la returnarea bunurilor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version