CategorieFiltru
 
 
 
 

Informații generale

  • De ce aveți produse indisponibile în ofertă? - Lucrăm constant la extinderea ofertei și la menținerea produselor în catalogul nostru; unele dintre acestea se vând mai repede sau au un timp de producție mai îndelungat. De aceea, spre exemplu, produsele pe care le vom putea livra mai târziu nu sunt disponibile pentru comandă. Facem tot ce ne stă în putință pentru ca tu să ai parte de cea mai bună experiență posibilă.
  • Care este durata perioadei de garanție? - Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinul nostru este, în mod normal, de 24 de luni.
  • Livrați comenzi și în străinătate? - Livrăm comenzi în România, Cehia, Ungaria, Slovenia, Croația, Polonia și Slovacia. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne contactezi.
  • Am plasat o comandă, dar aș vrea să schimb ceva. Mai este posibil? - Bineînțeles! Pentru orice modificare în comanda ta, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la info@therese.ro.
  • Ce este un voucher cadou și cum îl obțin? - Voucher-ul cadou este un cod promoțional, pe care îl introduci în momentul plasării comenzii, pentru a beneficia de o reducere. Un astfel de voucher se poate obține fie prin participarea la diferite concursuri organizate de noi, fie printr-o promoție activă, care răsplătește fidelitatea.
  • Prețurile afișate pe site includ TVA? - Da, toate prețurile din magazinul nostru includ TVA.
  • Pot să comand o masă de toaletă, o oglindă cu suport – într-o altă culoare sau altă dimensiune, decât cele disponibile pe site? - Din păcate, nu: oferta noastră include numai produsele afișate în magazinul nostru.
 

Adăugați un comentariu nou:

...

Adaugă răspuns la comentariu:

... Zrušiť
 
 
Ați vizitat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version
Nevoie de ajutor?Nevoie de ajutor?