FAQ

CategorieFiltru
 
 
 
 
 

Taxe poștale și transport - Curier

  • Dacă comandați în valoarea de 500 de Ron aveți transpotul prin curier gratuit. Dacă comandați în valoarea de 499 Ron sau mai puțin prețul transportului prin curier va fi de 19 RON.
  • Produsul comandat va fi livrat prin compania de curierat GLS Bunurile vor fi livrate în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare de la expedierea lor.
  • La expedierea comenzi veți primi un e-mail cu numărul de urmărire a comenzii și alte informații suplimentare. Starea comenzii dvs. puteți verifica aici: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking.
  • La preluarea comenzi vă rugăm să verificați starea ambalajului. În cazul deteriorări, refuzați să preluați comanda și informați-ne, pentru a stabili pașii următori.
 

Plata

  • Ramburs - Cea mai frecventă și cea mai populară metodă de plată a clienților noștri. Pentru comanda plătiți în numerar curierului în momentul preluări comenzi. Prețul expedierii este 10 lei.
  • Transfer bancar - La primirea comenzii, vă vom trimite numărul de cont și simbolul variabil. Pentru bunuri veți plăti în avans în contul nostru bancar și după primirea plății vă vom expedia mărfurile cât mai curând posibil.
  • Card de credit - După crearea comenzii veți fi redirecționat la poarta de plată securizată TrustCard, unde completați informațiile necesare. După ce plata este autorizată vă vom expedia mărfurile cât mai curând posibil.
 

Reclamație

  • Masa de toaletă, oglindă de podea, cutia de bijuterii - dacă se întâmplă să vă ajungă deteriorat oricare dintre aceste produse, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil prin e-mail la info@therese.ro și în mesaj scrieți-ne numărul dvs. de comandă, o descriere a deteriorări și, în mod ideal, o fotografie a pagubelor. Personalul nostru vă va contacta și veți fi informat despre paşi următori. Piesele de schimb sau produsul nou vă vom expedia a doua zi după primirea reclamației, pentru a vă atinge satisfacția maximă.
  • Parfumuri - Dacă la preluarea comenzi observați că ambalajul este deteriorat precum și produsul în sine, vă rugăm să anunțați curierul. În mod ideal, scrieți un raport de reclamație cu curierul și documentați totul. Dacă acest lucru nu este posibil, contactați-ne prin e-mail la info@therese.ro și noi vă vom trimite un produs nou și produsul deteriorat vom rezolva cu firma de curierat.
  • Returnarea bunurilor - chiar dacă acest lucru nu se întâmplă de multe ori, cu noi aveți garanția că puteți returna mărfurile în termen de 30 de zile de la cumpărare. Dacă vă decideți să returnați bunurile, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@therese.ro cu numărul comenzii împreună cu o cerere de returnare a produsului. Personalul nostru vă va contacta și veți fi informat despre paşi următori. În cazul returnării bunurilor, vă va fi restituită suma întregă în contul dvs. cât mai curând posibil. Cel mai târziu în termen de 14 zile de la returnarea bunurilor.
 

Informații generale

  • De ce aveți produse indisponibile în oferta dvs.? - Lucrăm constant la extinderea și menținerea produselor în oferta noastră chiar dacă unele produse se cheltuie mai rapid sau au un timp de producție mai lung. De aceea produsele pe care nu le vindem în prezent și le vom putea livra mai târziu, nu aveți posibilitatea să le comandați, ca să nu aveți experiențe negative.
  • Cât timp este perioada de garanție? - Perioada de garanție pentru bunurile achiziționate în magazinul nostru este, în mod normal, de 24 de luni.
  • Trimiteţi comenzi și în străinătate? - Comenzi  trimitem în România, Republica Cehă, Ungaria, Slovenia, Croatia, Poland și Slovacia. Pentru livrare în altă țară, vă rugăm să ne contactați.
  • Am creat o comandă, dar aș vrea să schimb ceva. Este încă posibil? - Bineînțeles. Dacă doriți să modificați orice în comanda dvs. vă rugăm să ne contactați prin e-mail la info@therese.ro.
  • Ce este un voucher cadou și cum îl obțin? - Voucher-ul cadou este codul pe care îl introduceți pentru a putea beneficia de reducere în valoarea voucherului. Voucher-ul puteți obține în diferite concursuri sau dacă veți cumpără de mai multe ori din magazinul nostru.
  • Sunt prețurile din magazin, cu TVA? - Da, toate prețurile din magazinul nostru includ TVA.
  • Este posibil să livrați o masă de toaletă sau o oglindă într-o altă culoare sau altă dimensiune? - Din păcate, nu, oferta noastra include numai mesele care pot fi găsite în magazinul nostru.
 
 
 
Reklamné okno
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version