CategorieFiltru
 
 
 
 

Taxe de curierat

  • Pentru comenzi în valoare de minim 750 lei, beneficiezi de transport gratuit, prin curier. Pentru comenzi în valoare de 750 lei sau mai puțin, costul transportului prin curier va fi de 49 lei.
  • Comenzile sunt livrate prin firma de curierat GLS, în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare, din momentul expedierii lor.
  • La expedierea comenzii, vei primi automat un e-mail cu numărul de urmărire al coletului, precum și alte informații utile.
    Stadiul de livrare al coletului se poate verifica aici: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking.
  • La preluarea comenzii, te rugăm să verifici starea coletului. În cazul deteriorării, refuză să preiei comanda și contactează-ne, pentru a stabili pașii următori.
 

Metode de plată

  • Ramburs - metoda de plată preferată a clienților noștri. În acest caz, comanda va fi plătită în numerar, curierului, în momentul livrării. Trebuie menționat, însă, că pentru plata prin ramburs, se percepe o taxă suplimentară de 10 lei.
  • Transfer bancar - În cazul în care alegi plata prin transfer bancar, îți vom trimite numărul de cont bancar și simbolul variabil, imediat după plasarea comenzii. În momentul în care plata comenzii este înregistrată în contul nostru, vom expedia coletul.  

Cont bancar:  RO73RNCB0015157341020001 / RNCBROBU (BCR Romania)

  • Card de credit - După plasarea comenzii, vei fi redirecționat către pagina securizată a procesatorului de plăți (TrustCard/GoPay/PayPal), unde vei completa un formular cu informații despre cardul tău. După ce plata prin card este autorizată și primim confirmarea efectuării plății, continuăm cu expedierea comenzii.
 

Reclamație

  • Masă de toaletă, oglindă cu suport, casetă pentru bijuterii - dacă se întâmplă să primești oricare dintre aceste produse într-o stare deteriorată, te rugăm să ne trimiți un e-mail la info@therese.ro, cu numărul comenzii, o scurtă descriere a problemei și, în mod ideal, o fotografie a produsului, care să evidențieze deteriorarea. Serviciul nostru pentru clienți te va contacta și te va informa cu privire la paşii următori. Pentru o satisfacție maximă, îți vom trimite un nou produs sau piese de schimb, a doua zi după primirea reclamației.
  • Parfumuri - Dacă la preluarea comenzii observi că ambalajul sau produsul în sine prezintă deteriorări, te rugăm să anunți curierul. În mod ideal, scrie un raport de reclamație cu curierul și documentează totul. Dacă acest lucru nu este posibil, contactează-ne prin e-mail la info@therese.ro și îți vom trimite un nou produs. În privința produsului deteriorat, vom gestiona noi situația împreună cu firma de curierat.
  • Returul produselor - Chiar dacă rareori se întâmplă să apeleze la această opțiune, clienții noștri știu că au garanția de a returna produsele comandate, în termen de 30 de zile de la data cumpărării. Așadar, dacă te decizi să ne returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne trimiți un e-mail la info@therese.ro, cu numărul comenzii și o cerere de retur. Serviciul nostru pentru clienți te va contacta și te va informa cu privire la paşii următori. Îți vom restitui valoarea produselor returnate în contul tău, în termen de maxim 14 zile de la data returului.
 

Informații generale

  • De ce aveți produse indisponibile în ofertă? - Lucrăm constant la extinderea ofertei și la menținerea produselor în catalogul nostru; unele dintre acestea se vând mai repede sau au un timp de producție mai îndelungat. De aceea, spre exemplu, produsele pe care le vom putea livra mai târziu nu sunt disponibile pentru comandă. Facem tot ce ne stă în putință pentru ca tu să ai parte de cea mai bună experiență posibilă.
  • Care este durata perioadei de garanție? - Perioada de garanție pentru produsele achiziționate din magazinul nostru este, în mod normal, de 24 de luni.
  • Livrați comenzi și în străinătate? - Livrăm comenzi în România, Cehia, Ungaria, Slovenia, Croația, Polonia și Slovacia. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne contactezi.
  • Am plasat o comandă, dar aș vrea să schimb ceva. Mai este posibil? - Bineînțeles! Pentru orice modificare în comanda ta, te rugăm să ne contactezi prin e-mail la info@therese.ro.
  • Ce este un voucher cadou și cum îl obțin? - Voucher-ul cadou este un cod promoțional, pe care îl introduci în momentul plasării comenzii, pentru a beneficia de o reducere. Un astfel de voucher se poate obține fie prin participarea la diferite concursuri organizate de noi, fie printr-o promoție activă, care răsplătește fidelitatea.
  • Prețurile afișate pe site includ TVA? - Da, toate prețurile din magazinul nostru includ TVA.
  • Pot să comand o masă de toaletă, o oglindă cu suport – într-o altă culoare sau altă dimensiune, decât cele disponibile pe site? - Din păcate, nu: oferta noastră include numai produsele afișate în magazinul nostru.
 
 
 
Ați vizitat
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Full (Desktop) version
Nevoie de ajutor?Nevoie de ajutor?