Întrebări frecvente

  • Dacă comandați în valoarea de 500 de Ron aveți transpotul prin curier gratuit. Dacă comandați în valoarea de 499 Ron sau mai puțin prețul transportului prin curier va fi de 19 RON.
  • Produsul comandat va fi livrat prin compania de curierat GLS.
  • Bunurile vor fi livrate în termen de 3 până la 5 zile lucrătoare de la expedierea lor.
  • La expedierea comenzi veți primi un e-mail cu numărul de urmărire a comenzii și alte informații suplimentare. Starea comenzii dvs. puteți verifica aici: https://gls-group.eu/EU/en/parcel-tracking
  • La preluarea comenzi vă rugăm să verificați starea ambalajului. În cazul deteriorări, refuzați să preluați comanda și informați-ne, pentru a stabili pașii următori.

• Cea mai frecventă și cea mai populară metodă de plată a clienților noștri. Pentru comanda plătiți în numerar curierului în momentul preluări comenzi.

  • La primirea comenzii, vă vom trimite numărul de cont și simbolul variabil. Pentru bunuri veți plăti în avans în contul nostru bancar și după primirea plății vă vom expedia mărfurile cât mai curând posibil.
  • După crearea comenzii veți fi redirecționat la poarta de plată securizată Trustpay, unde completați informațiile necesare. După ce plata este autorizată vă vom expedia mărfurile cât mai curând posibil.
  • Chiar dacă acest lucru nu se întâmplă de multe ori, cu noi aveți garanția că puteți returna mărfurile în termen de 30 de zile de la cumpărare. Dacă vă decideți să returnați bunurile, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la info@therese.ro cu numărul comenzii împreună cu o cerere de returnare a produsului. Personalul nostru vă va contacta și veți fi informat despre paşi următori. În cazul returnării bunurilor, vă va fi restituită suma întregă în contul dvs. cât mai curând posibil. Cel mai târziu în termen de 14 zile de la returnarea bunurilor.
  • Dacă se întâmplă să vă ajungă deteriorat oricare dintre aceste produse, vă rugăm să ne contactați cât mai repede curând posibil prin e-mail la info@therese.ro și în mesaj scrieți-ne numărul dvs. de comandă, o descriere a deteriorării și, în mod ideal, o fotografie a pagubelor. Personalul nostru vă va contacta și veți fi informat despre paşii următori. Piesele de schimb sau produsul nou vă vom expedia a doua zi după primirea reclamației, pentru a vă atinge satisfacția maximă.
  • Dacă la preluarea comenzi observați că ambalajul este deteriorat precum și produsul în sine, vă rugăm să anunțați curierul. În mod ideal, scrieți un raport de reclamație în prezența curierului și documentați totul. Dacă acest lucru nu este posibil, contactați-ne prin e-mail la info@therese.ro și noi vă vom trimite un produs nou și produsul deteriorat vom rezolva cu firma de curierat.
  • Dacă parfumul nu este expus în mod constant la lumina zilei și la temperaturi de peste 20 ° C, acesta se poate folosi 2 ani. Dacă parfumul își schimbă culoarea, într-o nuanță mai închisă sau are un miros de acid sau rășină, este foarte probabil ca parfumul să fie vechi și inadecvat pentru utilizare ulterioară.
  • În stoc - În cazul în care bunurile se află în stoc, înseamnă că le avem fizic în stoc și în decurs de 3 până la 5 zile lucrătoare sunt la dvs.
  • La comandă - În cazul în care mărfurile se află în statutul de "la comandă", înseamnă că bunurile vor fi stocate în curând și vă vor putea fi livrate în maxim trei săptămâni. Încercăm să fie cât mai curând posibil :)
  • Indisponibil – Dacă mărfurile se află în statutul “indisponibil“ înseamnă că nu suntem capabili să le asigurăm în termen scurt și ne străduim să îl reintroducem în ofertă.
  • Lucrăm constant la extinderea și menținerea produselor în oferta noastră chiar dacă unele produse se cheltuie mai rapid sau au un timp de producție mai lung. De aceea produsele pe care nu le vindem în prezent și le vom putea livra mai târziu, nu aveți posibilitatea să le comandați, ca să nu aveți experiențe negative.

În conformitate cu prevederile § 12 alin. 1 nr. 108/2000  din legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzărilor la domiciliul clientului și în vânzarea la distanță consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 90 de zile lucrătoare de la preluarea mărfurilor fără a da nici un motiv.  În cazul în care consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract în termenul stabilit, acesta recunoaște că furnizorul este îndreptățit să solicite rambursarea costurilor necesare pentru retragere.

Prin retragerea din contract, părțile sunt obligate să ramburseze serviciile furnizate. Dacă consumatorul a preluat deja bunurile comandate, el este obligat să le restituie în ambalajul original nedeteriorat. În cazul în care consumatorul returnează marfa deteriorată sau parțial deteriorată sau într-o stare care nu corespunde condiției în care a fost expediată trebuie să țină cont că vânzătorul este îndreptățit să restituie daunele suportate astfel, pe care vânzătorul trebuie să le dovedească, din suma plătită de către consumator  pentru bunurile comandate

În același timp, consumatorul este obligat să furnizeze detaliile de contact și numărul contului în care va fi returnată suma pentru bunurilor comandate care va fi plătită de către vânzător. Vânzătorul se obligă să plătească suma plătită sau, respectiv suma redusă în funcție de daunele cauzate imediat după returnarea bunurilor comandate.

Mai multe informații pot fi găsite aici.

  • în primul rând, trebuie să vă creați un cont prin înregistrare (URL) prin care să vă înregistrați și să vă conectați. De asemenea, este necesar să aveți permis așa-numitele cookies. Ce sunt cookies găsiți aici (URL). Dacă ați uitat parola, o puteți modifica la această adresă (URL). Și dacă niciunul dintre acestea nu vă ajută, contactați-ne prin e-mail info@therese.ro .